Fullspäckat

Idag har det varit full rulle! Har suttit med min basgrupp och skrivit klart ett arbete som vi ska skicka till sjuksköterskestudenter i Virginia, så ska dom skicka sitt till oss osv. Sedan åkte jag hem till Malmö och träffade min kära Frida i stan<3. efter en gofika gick vi på span efter en klänning till min finsittning imorgon. Det gick inte att bestämma sig så jag köpte 2 st efter lite modevisning i provhytten för Frida:) Sedan träffade vi syrran på lilla torg och sen var det dags att åka hem. Pussade lite på min kära Victor innan jag stack hem till Madde där jag sitter nergosad i soffan o kollar på nått dåligt program om när kidsen är aiya napa o föräldrarna får titta på. Vi har precis käkat potatismos o köttbullar!! O nu kom madde med te och choklad som jag ska njuuuuta av innan jag går hem o pluggar lite. Jag skriver på min mobil och förstår inte hur man gör ett hopp ner VILKET STÖÖR MEJ!! Men men imorgon är det skola hela dagen och på kvällen är det finsittning och fest som gäller!!! Och pappa kommer och hälsar på i helgen vilket ska bli jättekul!! Ha de fiint! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0