HELG!


Victor sitter och hoppar som en apa, jag tror det betyder hunger?
Ikväll blir det tacogratäng, dock är jag mer sugen på spagetti och fiskpinnar, men victor vägrar!

Har inte gjort ett jota idag, bakis och ledig! älskart!
Igår var det fest för hela slanten, vi började i vårt lunchrum i skolan "kanylen" och vi hade gjort danser som vi skulle battla med, bara 6st i vår grupp var där men vi kom tvåa! :) stolt cowboy!
Och sen gick vi ut till Östgöta nation, där vet var vi sjuksköterskor, och läkar nollorna, sjukt kul hade vi! All dricka är så jäklarns billig på nationer så man kan dricka sig dyngrak ute :P

Fest i Karlstad ikväll hos Josefine, önska jag kunde komma!! men massa grattis till Josefine ändå =)
Hos oss på Nobellvägen blir det en lugn kväll, vi har inte setts så mycket det senaste så det är gött o bara vara hemma!

Imorgon blir det jobb på eftermiddagen, sen ska jag hem till mamma och grejja, myys!

ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: Jos

Åh, tack vännen :) Skitbra att du bloggar ju, fortsätt med det så man kan hålla koll på dig! Kram

2011-09-13 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0